نیسان فرانتیر 2025 با ظاهری جدید و فضای بار بزرگتر معرفی شد + عکس

نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ با ظاهری جدید و فضای بار بزرگتر معرفی شد + عکس
[ad_1]

وانت میان‌سایز نیسان فرانتیر که در سال ۲۰۲۲ طراحی مجدد شده بود، اکنون با نسخه‌ای به‌روزشده در آستانه ورود به بازار است.

نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ که در ماه آگوست رونمایی شد، اواخر تابستان امسال با ظاهری تازه، ظرفیت یدک‌کشی افزایش‌یافته و فناوری‌های جدید داخل خودرو، با قیمت ۳۳,۵۶۰ دلار (شامل ۱,۵۱۰ دلار هزینه تحویل) وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود. همچنین گزینه محفظه بار ۶ فوتی فرانتیر به طور گسترده‌تری در دسترس خواهد بود.

فرانتیر ۲۰۲۵ را می‌توان به راحتی از طریق نمای جلوی جدید آن که شامل طراحی‌های بازنگری‌شده برای سپر جلو و جلوپنجره است، شناسایی کرد. علاوه بر این، یک پوشش جدید برای درب عقب در مدل‌های مقاوم PRO-X و PRO-4X اضافه شده است. چرخ‌های ۱۷ اینچی جدید و رنگ بدنه جدید نارنجی آتشین نیز به مجموعه اضافه شده‌اند.

در داخل خودرو، تزئینات جدید داشبورد، فرمان قابل تنظیم تلسکوپی و پنجره عقب کشویی به طور استاندارد در تمام مدل‌ها ارائه می‌شود. همچنین صندلی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی چهار جهته در مدل‌های بیشتری به صورت استاندارد عرضه می‌شود. اکثر مدل‌ها اکنون به صورت استاندارد مجهز به صفحه نمایش سرگرمی ۱۲.۳ اینچی هستند، در حالی که قبلاً بزرگترین گزینه، صفحه نمایش ۹.۰ اینچی بود. اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم نیز به صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

نیسان فرانتیر ۲۰۲۵

برای علاقه‌مندان به آفرود، مدل PRO-4X بهترین گزینه است. این مدل مانند سایر مدل‌های فرانتیر، تنها با سیستم چهار چرخ محرک پاره وقت عرضه می‌شود، اما به صورت استاندارد مجهز به دیفرانسیل قفل‌شونده الکترونیکی، قطعات تعلیق آفرود بیلشتاین و تایرهای همه منظوره است. ویژگی جدید برای سال ۲۰۲۵، سیستم دوربین پیرامونی پیشرفته با حالت آفرود است که در سرعت‌های تا ۱۲ مایل بر ساعت (حدود ۱۹ کیلومتر بر ساعت) عمل می‌کند.

برای طرفداران تجمل، مدل SL ارائه شده که به صورت استاندارد دارای روکش چرمی برای صندلی‌های جلو و عقب، فرمان چرمی گرم‌شونده، شارژر بی‌سیم تلفن و سیستم صوتی حرفه‌ای فندر با ۱۰ بلندگو است. این مدل همچنین دارای ویژگی‌های کمک راننده الکترونیکی بیشتری از جمله سیستم دوربین پیرامونی و تشخیص علائم ترافیکی است.

فضای داخلی نیسان فرانتیر ۲۰۲۵

در موتور استاندارد V-6 3.8 لیتری فرانتیر که حداکثر قدرت ۳۱۰ اسب بخار تولید می‌کند و منحصراً به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل است، تغییری ایجاد نشده است. با این حال، ظرفیت یدک‌کشی برای تمام مدل‌ها و پیکربندی‌ها در مقایسه با فرانتیر ۲۰۲۴، حدود ۵۰۰ پوند (حدود ۲۲۷ کیلوگرم) افزایش یافته است. اکنون حداکثر ظرفیت یدک‌کشی به ۷,۱۵۰ پوند (حدود ۳,۲۴۳ کیلوگرم) رسیده که نسبت به ۶,۶۴۰ پوند (حدود ۳,۰۱۱ کیلوگرم) قبلی افزایش داشته است.

این به‌روزرسانی‌ها باید به وانت میان‌سایز نیسان کمک کند تا در مقابل ورود رقبای جدیدتر مانند فورد رنجر ۲۰۲۴ و تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ که طراحی مجدد شده‌اند، همچنان تازه و رقابتی باقی بماند.

همچنین گفته می‌شود که نیسان در حال کار بر روی یک وانت ۱ تنی برای بازار آمریکای شمالی است. این وانت جدید در مکزیک ساخته خواهد شد و به طور مشترک با میتسوبیشی توسعه می‌یابد، اگرچه زمان دقیق عرضه آن نامشخص است. هر دو شرکت نیسان و میتسوبیشی جداگانه اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی وانت‌های الکتریکی نیز هستند، هرچند جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نشده است.


[ad_2]
منبع : بانک خودرو